تهران و سمنان در صدر استان‌های کم‌بارش ایران | وضعیت دمایی و بارشی کشور در خرداد ۱۴۰۳ کمک به بیماران خاص و معلولان، قاتل را از پای چوبه دار نجات داد ۳۲ فقره سرقت کابل برق در شهرک غرب مشهد کشف شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) درگیری بر سر جای پارک باعث مرگ مرد ۶۰ ساله شد زلزله، آبدانان ایلام را لرزاند (۵ خرداد ۱۴۰۳) اختصاص خط ۶ سامانه ۱۹۰ به طرح جوانی جمعیت مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در بلوار جانباز مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۳) طرح پوشش بیمه‌ای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز آغاز شد شیرخوارگاه‌های خالی نتیجه زحمات شهید جمهور است ۱۰۰ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته! تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه برای مهار آتش در یک واحد مسکونی سارقان ۱۰ میلیارد ریال طلا در سبزوار دستگیر شدند (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: قیمت دخانیات در ایران بسیار پایین است قلیان اکسیژن چیست و چه تاثیری بر بدن می‌گذارد؟ ربودن مسافر جوان به‌خاطر تسویه‌حساب مالی در غرب تهران!
سرخط خبرها

ویدئو| منزل حسین عبدالباقی مالک متروپل در آتش سوخت

  • کد خبر: ۱۱۰۸۴۳
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
  • ۱
ویدئو| منزل حسین عبدالباقی مالک متروپل در آتش سوخت
حسین عبدالباقی، متولد ۱۳۶۰، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و البته فردی متنفذ در استان خوزستان بود. او مالک و سازنده برج متروپل آبادان بود که بر اثر آوار شدن آن تا این لحظه دست کم ۳۴ نفر جان خود را از دست دادند و هر لحظه بر این آمار افزوده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز سه شنبه دهم خرداد ویدئو آتش‌سوزی منسوب به منزل حسین عبدالباقی، مالک متروپل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، هنوز منابع رسمی جزئیات و علت این حادثه را تشریح نکرده‌اند. لازم به ذکر است چهار روز پیش نیز مغازه پدر حسین عبدالباقی در آتش سوخت.

تعداد بازدید : 917
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صفر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
0
0
یک منزل کمه تمام اموال عبدالباقی و کل خاندانش در آبادان باید بسوزد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->